من اهل خیانت نیستم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

عکس های عاشقانه غمگین سری پنجم زمستان 1391

من به تو وفادار بودم نازنینم...

 

وفاداریم را با کدام قایق روانه ساحل

 

دلت کنم تا بدانی به تو وفادارم...

 

حال که چوب اتهام تو را میخورم

 

حال که من لایق یک کلمه هرررری هستم

 

بقول خودت

 

این را بدان من تو را لایق چک نویس احساساتم نمیدانم

 

تو برای  من پوچ و خاکستر شدی در دل غمگینم...

 

دوستدارت نیستم نازمن دنیای من



نظرات شما عزیزان:

منم دیگه نمیشناسیم
ساعت18:00---19 دی 1392
خیلی وبلاگ زیبای داری خیلی قشنگ و فانتزیه افرین به این سلیغه خوب حتما خودت گلی ک وبلاگت به این گلیه
پاسخ:آخه عزیزدلم کی که شما رو نشناسه!!!خیلی ممنونم داداشم


اگه گفتی من کی هستم؟
ساعت1:25---19 دی 1392
اجی گلیم گل گل گلیم
به افتخار اجیم یه دستو جیغو هوراااااااااااااااااا


مجید (سام)
ساعت13:20---18 دی 1392
آن زمان که دیگر وقت دلسوزی نیست و نمیتوان خاطرات بد را فراموش کرد باید کولبار رابست و به سفر رفت.آری باید رفت . میروم تا بمانی میرم تا خوش باشی .تو بمان ، بمان هنگام نگاه به بارش دانه های سفید برف

به صدای آه کشیدنهام گوش کن آندم که سرمای وجودم هزاران برابر سردتر از هوای برفی قلب است.عشق را معنا نکرد آن جوان خسته دل اما با چشمانی گریان و آهی یخ زده در سینه گفت روزی برفها آب خواهند شد.
پاسخ:سلام داداشم دلتنگت بودم امیدوارم همیشه لبات خندون باشه.


(¯`◕‿◕´¯)donya(¯`◕‿◕´¯)
ساعت17:18---17 دی 1392
سلام اجی منم دنیا خیلی وب خوبی داری خوشحال میشم ب منم سر بزنی
عالی عالی پرتقالیییییییی


قصه دلها
ساعت13:42---17 دی 1392
اجی گلی زندگی کن و اونقدر خوشبخت باش و شاد ک اونای ک با احساس پاکت بازی کردن حسودی کنن بهت و پشیمون باشن ک چرا باهات نموندن شادیت اروزی یه نفره ک تو حقت برادری نکرده اما تو رو خواهرش میدونه
پاسخ:عزیزدل آبجی ازت ممنونم لطف داری اما دیگه هیچ کس رو باور ندارم نیازیم به ترحم ودلسوزی کسی ندارم...قلبم ازهمه دنیاشکسته.


ناشناس کوچه های بیکسی
ساعت2:30---17 دی 1392
سلام.سلامی یه بلندای هفت آسمان و به گرمی دستهای مهربان مادر.قصه ی تنهاییم را خود میدانی پس وقتت را نخواهم گرفت.چقدر سخت است وقتی کوچه ها هیچ راهی بهم ندارند اما یارت در کوچه ای دیگری غم تنهایی خودرا با تکه سنگی درمیان میگذارد.آه چقدر سخت است وقتی میدانی کسی در آن کوچه ها دلتنگ است اما نمیتوانی آن را پیدا کنی.



با آن که تورا مونس خود ساخته ام**چون درد دلم؛ درد دلت ساخته ام



با آن که دلم یار تو بوده است ولی**انگار نه انگار تورا مونس خود ساخته ام
ازلطفتون ممنون اگه معرفی میکردید بهتر بود...


آشنا
ساعت14:05---16 دی 1392
سلام نیایش جونی
خیلی قشنگ نوشتی امیدوارم این فقط یه مطلب بشه خدایی نکرده حرفی از دل کوچولو و پر از احساست نباشه
عزیزم ازت ممنونم ک ب تولد اومدی
بعد از امتحانا چت باز میشه و دوباره کلی با هم درد و دل میکنیمها


قصه دلها
ساعت20:12---15 دی 1392
اجی گلی فدای احساس پاکت خیلی قشنگ بود قشنگ خیلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,ساعت 19:49 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت